Legacy wjeżdża na chiński rynek

Międzynarodowa Wystawa Motoryzacyjna w Pekinie stworzyła wiele okazji do zaprezentowania interesujących modeli, hybryd i corssoverów. Jednym z mocniejszych punktów programu było stoisko Subaru, na którym można było znaleźć model Legacy, przystosowany na chiński rynek. Japończycy podążają za hasłem – maksymalne zwiększenie wydajności. Czy udaje im się zmierzać do celu bez przeszkód czy może nowy model nie spełni pokładanych w nim nadziei?

Bezpieczeństwo, zużycie paliwa i design – na tych elementach skupiono się podczas projektowania nowego Legacy. Zacznijmy od zewnętrznej powłoki auta, która zachwyca sportowym charakterem nadwozia. Sylwetkę podkreślają charakterystyczne dla Subaru reflektory oraz sześciokątna atrapa chłodnicy. Inżynierom udało się zwiększyć prześwit między podwoziem, a nawierzchnią drogi, tak że wynosi ona teraz całe 60 mm. Zmiany nie ominęły przedniego i tylnego zderzaka oraz spojlera bocznego. Nadkola uległy znacznemu poszerzeniu, tak że sylwetka pojazdu poszerzyła się o 40 mm. W całość nadwozia idealnie wkomponowano chromowane akcenty, które osiadły na progach bocznych oraz tylnym zderzaki. Nadwozie ukoronowano zestawem świeżutkich, 18-calowych obręczy z lekkich stopów.

Jeśli zajrzymy do wnętrza kabiny, zauważymy zmianę kolorystyki panelu środkowego oraz konsoli przedniej. Elektroniczny hamulec postojowy został nieco przesunięty.

Jak zadbano o mniejsze zużycie paliwa? Postawiono na sprawdzoną technologię silnika Boxter, wspieranego przez kompaktową, lekką i bezstopową przekładnią Lineartronic. Dzięki temu wersja na 2013 ma charakteryzować się większą wydajnością. Niestety nie poznaliśmy jeszcze dokładnych specyfikacji auta.

Subaru Legacy 2013 to także zmienione zawieszenie i podkręcony system kontroli stabilności pojazdu. Chińczycy dostali również dodatkową poduszkę powietrzną, której zadaniem będzie ochrona okolicy kolan.

Czy japońskie auto sprzeda się na chińskim rynku? Patrząc na odświeżony model Subaru nie możemy mieć co do tego wątpliwości.

Legacy wjeżdża na chiński rynek
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

About author

Related Articles