Nowe Polo

Jeśli usiądziesz za kierownica tego auta to zobaczysz jak dużo, wbrew pozorom jest w nim miejsca. Kokpit jest bardzo przemyślany i ergonomiczny. Można tez nabyć wersję Highline w której jest mocno wyprofilowany fotel. Na pewno rzuci ci się w oczy twarde oparcie jednak po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów doskonale zrozumiesz, dlaczego właśnie takie jest ono.

Kierownica, jeśli chodzi o wykończenie to jest ono bardzo eleganckie, zegary są czytelne i ładnie wkomponowane. Jeśli chodzi o deskę rozdzielczą to jest ona taka sama jak w Golfie, może trochę mniejsza, ale rozkład ten sam. Z tyłu auto am dość duże drzwi, pasażerowie też nie mogą narzekać na mała ilość miejsca na kolana. Auto można nabyć w kilku wersjach silnikowych, bardzo interesująca jest ta o mocy 85 KM. Jest to dość spora moc jak na auto klasy B. Silnik pracuje równomiernie i dość cicho. Przy przyśpieszaniu i zwalnianiu nie czuć żadnych drgań silnika. Zawieszenie jest dość dobre, sztywne, może trochę za bardzo. Jednak jest stabilne i zapewnia wystarczający komfort jazdy. Jeśli chodzi o układ kierowniczy to nie budzi on zastrzeżeń, podobnie jest z układem hamulcowym. Ten drugi spisuje się można powiedzieć bardzo dobrze. Przed zakupem warto przemyśleć, co tak naprawdę potrzebujemy gdyż może się okazać, że lepszym wyjściem będzie mała dopłata i zakup Golfa, który jest przecież większym autem. Polo bez klimatyzacji będzie kosztowało 50 000 zł. Od zera do stu powinno się to auto rozpędzić w nieco ponad 12 s. Po zakupie otrzymujemy gwarancję na dwa lata, jeśli zechcemy to możemy ja przedłużyć za dopłata. Jeśli chodzi o performację po gwarancja wynosi 12 lat. Przegląd naszemu autku musimy zafundować, co 15 000 kilometrów. Podsumowując, największymi plusami tego auta jest, jakość wykonania oraz wręcz niewiarygodna dbałość o detale. Wnętrze przejrzyste i wygodne, cichy z bardzo dobrymi hamulcami. Minusem jest stosunkowo wysoka cena, ponieważ podstawowe modele nie mają nawet klimatyzacji. Wada jest także odrobinę za sztywne zawieszenie. W droższej wersji znajduje się system kontroli ciśnienia w ogumieniu. Na desce mamy specjalny przycisk, którym resetujemy wskazania. Polo nie zachwyca wdziękiem, ale jeśli chodzi, o jakość wykonania i dbałość o detale to auto to jest w światowej czołówce.

About author

Related Articles