Suzuki SX 1.6 4WD PREMIUM

Auto uchodzi za takie które łączy w sobie cechy aut różnych klas czyli crossover. I w rezultacie tak jest, można to wywnioskować już po samym wyglądzie ponieważ samochód ten wygląda jak mały van a wymiarami jest zbliżony do aut kompaktowych. Do tego napęd 4×4 który jest charakterystyczny dla SUV-ów. Auto w praktyce sprawdza się całkiem nieźle, podwyższone zawieszenie ma swoje plusy. Auto w przeciwieństwie do innych z napędem 4×4 nie udaje terenówki, bo wcale nią nie jest. Samochód prowadzi się dobrze, za kierownica czujemy się pewnie a auto słucha nas i jest przewidywalne, pokonywanie zakrętów odbywa się płynnie bez typowej ociężałości jaką posiadają auta terenowe. Do wyboru mamy trzy tryby pracy, w pierwszej opcji napędzane sa tylko koła przednie, co ma głównie wpływ na cicha i ekonomiczną jazdę. W kolejnej opcji moment obrotowy podczas jazdy jest w głównej mierze przekazywany na przednia oś, ale gdy tylko dojdzie do utraty przyczepności to automatycznie włącza się os tylnia. Podobno nie widać różnicy w spalaniu i hałasie między tymi dwoma trybami, wiec ten drugi wydaje się najbardziej idealny do codziennej jazdy. W nagłej niebezpiecznej sytuacji przeniesienie części napedu na tylnie koła może pomóc nam wyjść z opresji. Ostatnia opcja o nazwie LOCK to nic innego jak nieustanna jazda z napędem na cztery koła, warto dodać że maksymalna prędkość dla tego trybu wynosi 60 km/h w trudnych warunkach takich jak śnieg czy błoto. Zwieszenie aż prosi się o mocniejszy silnik i na pewno nieźle by sobie z nim poradziło. Skrzynia ma dość krótkie przełożenia co podczas dłuższej jazdy jest mało przyjemne. Auto robi się głośne od prędkości 100 km/h. Auito nadaje się do jazdy w mieście choć wtedy wychodzi na jaw jeden z jego minusów mianowicie szerokie słupki które w jakimś stopniu ograniczają widoczność. W aucie jest dosyć skromna ilość miejsca na nogi i to zarówno z tyłu jak i z przodu. Bagażnik ma zaledwie 270l. Auto jest wykonane w środku solidnie i z dobrych materiałów. W standardzie mamy klimatyzacje, radio z MP3 i elektryczne szyby. Cena auta to 64 900. Czy jest to mało czy dużo zależy od tego do jakiej klasy zaliczymy ten samochód. Jeśli uznamy je za segment B to auto jest zdecydowanie za drogie ale jak na terenówkę to jest ono w przystępnej a nawet taniej cenie. Jeśli chodzi o prześwit to jest on przyzwoity bo wynosi 19cm ale brak reduktora uniemożliwia jazdę w naprawdę trudnym terenie.

About author

Related Articles