Projektowanie sklepów internetowych

Największą zaletą dobrego  sklepu internetowego jest intuicyjna nawigacja. Dlatego w czasie projektowania takiej strony należy unikać wszelkich udziwnień i trzeba skoncentrować się na sprawdzonych rozwiązaniach.

Klienci sklepów internetowych przyzwyczaili się do określonego układu tego typu stron. Na przykład w lewym górnym rogu zazwyczaj jest miejsce na logo sklepu. Po przeciwnej stronie można znaleźć koszyk. Na górze strony znajdują się także podstawowe informacje kontaktowe, na przykład numer infolinii. Klient powinien wiedzieć, czy ma możliwość skontaktowania się z konsultantem, który udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące produktów lub zasad wysyłki.

Główne menu sklepu prowadzi do katalogu produktów, który musi być funkcjonalny. Projektowanie sklepów internetowych powinno uwzględniać podział asortymentu na przejrzyste kategorie, które ułatwią szukanie konkretnych produktów. Główny obszar witryny powinien zostać poświęcony na prezentację oferty, na przykład aktualnych promocji i bestsellerów.

About author

Related Articles