Mercedes i zabawa w scenariusze

Unikatowe promocje i konkursy są zwykle dość ciepło przyjmowane przez motoryzacyjne środowisko. Tym razem mamy do czynienia z prawdziwie filmowym wyzwaniem, albowiem hasło przewodnie tegorocznego konkursu stylistycznego Los Angeles Design Challenge brzmi: „Zaprojektuj samochód godny roli w hollywoodzkiej produkcji”. Tak więc styliści z Mercedes-Benz z Sindelfingen oraz Carlsbadu chwycili za pióra i ułożyli scenariusze, w których główną rolę mają odegrać trzej specyficzni aktorzy. Według powstałej idei Mercedes i smart zostaną umieszczeni w thrillerze, natomiast Maybach stanie się bohaterem baśni o Kopciuszku.

 

Jak ma wyglądać historia tego trzeciego? Otóż dawno dawno temu (czy może raczej za kilkaset lat), bohaterka opowieści wyrusza do miasta swoim Maybachem Berline, przedstawionym jako nowoczesna kareta, stylizowana na XVII-wieczny wehikuł. Później mamy standardowy bal i zgubienie pantofelka, który z kolej znaleźć ma tajemniczy, poznany na balu mężczyzna. Kopciuszek może już wrócić do domu dzięki zdalnemu sterowaniu Maybacha, a jego królewskie wnętrze zapewnić ma maksymalną przestrzeń i poczucie prywatności. Najwyraźniej nie wracał sam. W tym przypadku scenarzystami zostali styliści wnętrz z Sindelfingen.

 

Jak brzmi historia „Annie zdobywa Grammy” ze smartem 341? Projektanci Mercedes-Benz Advanced Design Studio z Sindelfingen powołują do życia smarta 341 Parkour. Wizjonerskie auto posiadać będzie specjalne przyssawki, dzięki czemu pokonanie pionowych ścian nie stanowi problemu dla kilkutonowej maszyny, a oprócz tego wyposażone zostanie w mechanizm unoszący smarta w powietrzu. Dodajmy kompletnie przeźroczystą kabinę i młodą dziennikarkę, która poluje na materiał swojego życia. Filmik nawiązywać ma do zwycięskiej historii sprzed roku.

 

Ciekawie zapowiada się scenariusz designerów Mercedes-Benz Advanced Design Studio w Carlsbadzie. Film zatytułowany „Silver Lighting” również umiejscowiony będzie w przyszłości, a produkcja ma być hołdem dla 125 lat technologicznych i stylistycznych innowacji, firmowanych przez Mercedes-Benz. Tym razem bohaterami będą manekiny, wyposażone w sztuczną inteligencję. Hans05 i Franz02 mają walczyć ze złem, stając w obronie Mercedesa Silver Arrow.

 

Los Angeles Design Challenge 2011 zaplanowany jest na 16 i 17 listopada.

About author

Related Articles