Iguan od 2007 roku

Auto to w momencie debiutu było bardzo dobrze dopracowane pod względem technicznym i estetycznym. Świadczy o tym chociażby zastosowanie tylko nowoczesnych silników z doładowaniem. Długość zewnętrzna to 4, 4 metra, co czyni to auto SUV-em średniej wielkości. Kabina mimo tego jest spora i przyjazna kierowcy. Wnętrze jest szerokie, fotele wygodne, nie ma, do czego się przyczepić. Są wersje rożne, niektóre bardzo bogate z całą masa dodatków.

Ciekawe jest na przykład to, że możemy mieć z tylu gniazdko na 230V. Auto to jest wyposażone też w liczne systemu bezpieczeństwa takie jak wykrywanie zmęczenia kierowcy oraz utrzymanie pasa ruchu. Mamy też od dyspozycji asystenta parkowania. Rola kierowcy w takim przypadku ogranicza się tylko do wrzucenia biegu i dodania gazu i hamowania. Jeśli zależy ci na wyposażeniu to warto kupić model po liftingu. Co do minusów to z tylu nad głowami nie ma za dużo miejsca? Układ jezdny gwarantuje nam nie tylko wysoki komfort, ale też pewność prowadzenia. Możemy trafić na wersje z regulowanymi amortyzatorami albo z obniżonym podwoziem. Jeśli chodzi o wytrzymałoś to kiedyś natknąłem się w jednym z czasopism na test 100.000 Kilometrów, w którym auto to wyszło z bardzo dobra opinią. Na auto musimy szykować od 50.000 Wzwyż. Szczególnie polecane są wersje z napędem 4×4.

About author

Related Articles